ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Η Ελένη Τσολάκη σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «The Body» μίλησε για τα παιδικά της χρόνια και την επιλογή της να κάνει Tae Kwon Do αν και θεωρείται ένα αγορίστικο άθλημα.

Όπως αποκάλυψε η παρουσιάστρια ήταν δική της επιλογή, καθώς τα είχε δοκιμάσει όλα και αυτό της κέντρισε το ενδιαφέρον: «Δική μου! Τα είχα δοκιμάσει όλα, είχα κάνει μπαλέτο, ρυθμική, μπάσκετ, αγορίστικα – κοριτσίστικα σπορ… Κάποια στιγμή είδα ένα φίλο μου που έκανε Tae Kwon Do και ήταν τόσο δυναμικό παιδί που ήθελα να του μοιάσω. Έτσι το ζήτησα από τους γονείς μου. Ο μπαμπάς μου το πήρε καλά, η μαμά μου έπαθε σοκ. Ο μπαμπάς μου άλλωστε πάντα ήθελε ένα… αγοράκι! Κάπως έτσι ξεκίνησα και το λάτρεψα. Έκανα για πάρα πολλά χρόνια κι αν δεν είχα σοβαρούς τραυματισμούς θα συνέχιζα, θα ήταν άλλη η επαγγελματική μου πορεία. Έκανα προπόνηση έξι ώρες την ημέρα γιατί πήγαινα σε αθλητικό σχολείο και μετά συνέχισα στη Γυμναστική Ακαδημία».
Θέλοντας να εξηγήσει γιατί δεν κάνει extreme sports, αποκάλυψε το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε μικρότερη: «Ήθελα πάρα πολύ να κάνω extreme sports όταν ήμουν μικρή αλλά δεν επιτρεπόταν επειδή έκανα πρωταθλητισμό κι έπρεπε να προσέχω να μην χτυπήσω. Τότε είχα άγνοια κινδύνου. Είχα κάνει τρεις φορές ρήξη χιαστού. Ο γιατρός τότε μου είχε πει “ή θα σταματήσεις ή θα χάσεις το πόδι σου”. Τώρα πια φοβάμαι πολύ».
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top