ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Εμφανώς συγκινημένη η Σάρα Εσκενάζυ στις πρώτες της δηλώσεις μετά την αποχώρησή της από το Survivor. Η πιο χαμογελαστή παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης αποχώρησε με ένα μεγάλο χαμόγελο και δάκρυα στα μάτια, μιλώντας για μία απίστευτη εμπειρία ζωής.


"Στο Survivor συνειδητοποιείς πάρα πολλά πράγματα. Απλά. Ότι δεν χρειάζεται να έχεις καμία στρατηγική – για εμένα- κανένα συμφέρον. Αφήνεις τη ζωή να κυλήσει και να πάρεις πράγματα από αυτή. Να ρουφάς κάθε στιγμή της ημέρας που περνάς και να είσαι ευτυχισμένος που τη ζεις. Γιατί όλα γίνονται ξαφνικά. Αυτό το είδαμε και στο Survivor. Ένιωθα πάρα πολύ κοντά μου τη γιαγιά μου, που δυστυχώς την έχω χάσει από τη ζωή εδώ και 1,5 χρόνο, και για αυτό τις αφιέωνα τις νίκες μου όταν έκανα πάνω" είπε με δάκρυα στα μάτια η Σάρα Εσκενάζυ μετά την αποχώρησή της από το Survivor.

"Χαμογελάω γιατί είναι ένα παιχνίδι που το ευχαριστήθηκα. Έχω τρομερές εμπειρίες, εντάσεις, όμορφες αναμνήσεις. Γνώρισα σπουδαίους ανθρώπους, ο καθένας με τον χαρακτήρα του. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη αν έχω στεναχωρήσει κάποιον. Το έκανα άθελά μου. Δεν είχα ποτέ κάποια στρατηγική γιατί δεν είμαι άνθρωπος της στρατηγικής, δεν το έχω αυτό. Πραγματικά σε κάθε παιχνίδι που έμπαινα, έμπαινα με την ψυχή μου, με το χαμόγελό μου. Έμπαινα πρώτα απ' όλα να περάσω όμορφα. Το χαμόγελο μου αρέσει πάρα πολύ στη ζωή. Εύχομαι όλοι να χαμογελάνε όλες τις στιγμές και τις δύσκολες και τις εύκολες οπότε να είμαστε όλοι καλά. Πάνω απ' όλα υγεία. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά, να είστε καλά. Περαστικά σε όλα τα παιδιά γιατί όλοι έχουμε προβλήματα. Από εκεί και πέρα θα σας δω έξω σίγουρα και εύχομαι να πάτε πάρα πολύ καλά σε όλα" είχε πει μπροστά στους συμπαίκτες της και πριν φύγει από το Συμβούλιο του Νησιού του Survivor η Σάρα Εσκενάζυ.

Η Σάρα Εσκενάζυ, που είχε πάρει μία ψήφο από την ομαδική ψηφοφορία, βρέθηκε υποψήφια για αποχώρηση από το Survivor με απόφαση του συμπαίκτη της Μάριου Πρίαμου Ιωαννίδη που είχε κερδίσει στο αγώνισμα τη μία από τις δύο ατομικές ασυλίες. Από την 24ωρη ψηφοφορία του κοινού και ανάμεσα στους Γιώργο Αγγελόπουλο, Ευρυδίκη Βαλαβάνη και Γιάννη Σπαλιάρα, η Σάρα Εσκενάζυ είχε συγκεντρώσει το μικρότερο ποσοστό με αποτέλεσμα τελικά να αποχωρήσει από το ριάλιτι επιβίωσης λίγο πριν από τον μεγάλο τελικό.

Πηγή: newsit.gr


Πηγή: http://ift.tt/2sxUN83
loading...
 
Top