ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Είναι οι στιγμές που η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…Αλλά εντάξει, εμένα προσωπικά δεν μου κάνει τίποτα εντύπωση, γιατί βρισκόμαστε στην Ελλάδα…

Αλλά ας πιάσουμε το πράγμα από την αρχή! Πραγματοποιήθηκε η 24ωρη ψηφοφορία, το κοινό ψήφισε ποιον παίκτη θέλει να κρατήσει στο παιχνίδι…Έτσι διαμορφώθηκε μία λίστα από το 1 εως το 9, με την σειρά δημοτικότητας του κάθε παίκτη. Διαβάστε παρακάτω…
Συγκεκριμένα στο Youweekly.gr και το Dimis Blog από νωρίς μοιράστηκα μαζί σας αυτά τα ποσοστά και την σειρά ακριβώς που διαμορφώθηκε η λίστα, η οποία είναι η εξής:
1.ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
2.ΜΑΡΙΟΣ ΠΡΙΑΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
3.ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
4.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΑΛΟΣ
5.ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΛΙΑΡΑΣ
6.ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΑΝΙΩΤΗΣ
7.ΣΑΡΑ ΕΣΚΕΝΑΖΥ
8.ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΒΑΛΑΒΑΝΗ
9.ΜΠΟ
Προσοχή! Τα ποσοστά που σας αποκάλυψα στο Youweekly.gr, είναι επιβεβαιωμένα και διασταυρωμένα με την πιο έγκυρη πηγή! Προφανώς δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας στην Ελλάδα του «σήμερα», αλλά γνωρίζω πολύ καλά και αυτός που μου τα έδωσε πόσο «μέσα» είναι αλλά και πως πάει το παιχνίδι…
Φυσικά από την αρχή που σας φανέρωσα αυτά τα στοιχεία, ήμουν σίγουρη πως στην μόνη που θα έχει γίνει «λάθος» θα έιναι στην Ευρυδίκη Βαλαβάνη. Κοιτάξτε! Είμαι ένας άνθρωπος που δεν πιστεύω στις συμπτώσεις!


Πηγή: http://ift.tt/2tBKe2b
loading...
 
Top