ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Μετά τα 40 ή τα 50, η διατήρηση ενός όμορφου σώματος είναι δύσκολη υπόθεση. Αλλά πολλές
διάσημες γυναίκες αυτός ο στόχος είναι εφικτός και για εκείνες η ηλικία είναι μόνο ένας αριθμός.
Σας παρουσιάζουμε 10 εντυπωσιακές γυναίκες, που όσο μεγαλώνουν, γίνονται ακόμα πιο όμορφες.

Jennifer Lopez, 47 ετών


«Δεν στερώ από τον εαυτό μου το φαγητό. Αλλά έμαθα ότι είναι πολύ σημαντικό να διατηρώ ένα υγιεινό τρόπο ζωής. Για παράδειγμα, έχω πάντα μαζί μου ένα υγιεινό σνακ: φρούτα ή λαχανικά.»

Jennifer Aniston, 47 ετών


Η Jennifer πιστεύει ότι χωρίς τη σωστή διατροφή, το σώμα δεν είναι υγιές ούτε η επιδερμίδα γίνεται όμορφη. Η διάσημη ηθοποιός προτιμάει μια διατροφή με βιολογικά προϊόντα.

Kylie Minogue, 48 ετών

«Ειλικρινά δεν γυμνάζομαι. Αλλά χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα ομορφιάς για το σώμα, βοηθούν…Και έχω αυτοπεποίθηση με το σώμα μου.»

Halle Berry, 50 ετών

Σε ηλικία 23 ετών η Halle Berry διαγνώστηκε με διαβήτη. «Όταν ανακαλύπτεις ότι πάσχεις από διαβήτη, ξεκινάς αμέσως να φροντίζεις τον εαυτό σου: προσέχεις τι και πότε θα φας, πως θα κοιμηθείς, το βάρος σου. Στη περίπτωσή μου ήμουν στα όρια εξάντλησης και όχι της παχυσαρκίας.»

Cindy Crawford, 50 ετών

«Όλοι πιστεύουν ότι όλα τα μοντέλα έχουν τέλεια φιγούρα, αλλά αυτό δεν ισχύει. Ποτέ δεν επικεντρώνομαι σε πράγματα που μου αρέσουν στον εαυτό μου, αλλά ψάχνω τρόπους να αλλάξω ότι δε μου αρέσει. Το να είναι μια γυναίκα όμορφη, δεν είναι και τόσο εύκολο.»

Elizabeth Hurley, 51 ετών

«Αν θέλετε να χάσετε βάρος, πάρτε έναν σκύλο για βόλτες. Είναι η καλύτερη λύση. Τρέχω κάθε μέρα στο πάρκο με τα σκυλιά μου. Μισή ώρα έντονης γυμναστικής αντικαθιστά τελείως το γυμναστήριο.»

Elle Macpherson, 52 ετών


«Το κίνητρό μου είναι το αίσθημα της χαράς, η έμπνευση, το πάθος, η γαλήνη, η δύναμη και η καλή υγεία. Για μένα αυτά είναι πιο σημαντικά από τους αριθμούς στη ζυγαριά, και αυτά με παρακινούν για να τρέφομαι σωστά και να γυμνάζομαι.»

Sharon Stone, 58 ετών

«Δεν έχω σκεφτεί ποτέ αν είμαι όμορφη ή όχι. Αλλά ξέρω μια μαγική τεχνική για να δημιουργείς την ψευδαίσθηση της ελκυστικότητας. Όταν μια γυναίκα μπαίνει σε ένα χώρο, οι παρευρισκόμενοι δεν προσέχουν την ομορφιά της, αλλά τη δύναμη και την αυτοπεποίθηση που εκπέμπει από μέσα της.»

Christie Brinkley, 62 ετών


«Το να βάφει μια γυναίκα τα μαλλιά της, να πηγαίνει σε αισθητικό ή να γυμνάζεται, αξίζει μόνο για να νιώθει άνετα με το σώμα της, και όχι επειδή το απαιτεί κάποιος άλλος. Το πιο σημαντικό που μπορείτε να κάνετε είναι να χαρίσετε στον εαυτό σας υγεία.»

Jane Seymour, 65 ετών


«Δε μου αρέσει να στερούμαι τα αγαπημένα μου πράγματα. Αν θέλω να φάω ζυμαρικά, θα φάω, αλλά μόνο μισή μερίδα.»


Πηγή: http://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top