ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Για πολλούς υπήρξε το μεγάλο φαβορί του Masterchef...


Ο Χρήστος Γλωσσίδης μπορεί να μην κέρδισε τον τίτλο του Masterchef, όμως κατάφερε να διακριθεί και να αγαπηθεί από τον κόσμο.

Σήμερα βρέθηκε στην εκπομπή «Στη φωλιά των Κου Κου» και μίλησε για το παιχνίδι και όχι μόνο. Η Κατερίνα Καραβάτου λοιπόν, αποφάσισε να του κάνει πιο προσωπικές ερωτήσεις…

Ο Χρήστος Γλωσσίδης όταν ρωτήθηκε περί σχέσης, σημείωσε αρχικά: «Ας πούμε είμαι μόνος μου» και στη συνέχεια σχολίασε: «Ας πούμε δεν είμαι μόνος μου».

Μάλιστα εξήγησε πως πρόκειται για την κοπέλα, στην οποία είχε αφιερώσει παλιότερα μία νίκη του στο διαγωνισμό.

Η ίδια δεν μπόρεσε να βρεθεί στον τελικό με τον Χρήστο να σχολιάζει: «Είμαστε μαζί πολλά χρόνια. Έχω λείψει κι άλλες φορές. Γενικά λείπουμε ταξίδια και έχει συνηθίσει. Είμαστε μία χαρά!».


Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top